شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
مولانا کلب جواد نقوی

حوزه/ مجلس علمای هند، حمله وحشیانۀ اسرائیل به غزه و لبنان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، دبیر کل مجلس علمای هند، حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی، حملات وحشیانۀ رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان را محکوم و آن را تروریسم آشکار توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای اسرائیلی غیرنظامیان بی گناه و ساختمان های مسکونی را با سلاح های ممنوعه هدف قرار می دهند، این تروریسم آشکار است و سکوت در مقابل جنایات اسرائیل غاصب و متجاوز محکوم است.

نقوی گفت: جنگ اسرائیل با حزب الله است، اما غیرنظامیان بی گناه هدف قرار می گیرند. حزب الله هرگز غیر نظامیان بی گناه را هدف قرار نداده است، اما اسرائیل از تمام مرزهای خشونت و ترور عبور کرده است.

حجت الاسلام کلب جواد گفت: ایالات متحده نزدیک به ۸ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل را تأیید کرده است که نشان می دهد ایالات متحده و قدرت های متحدش دشمنان صلح هستند و هیچ علاقه‌ای به آتش بس ندارند.

وی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت کنونی جهان اسلام گفت: متأسفانه همه نیروهای ضد اسلام برای شکست و نابودی مسلمانان متحد شده اند، اما کشورهای مسلمان درگیر اختلافات بین خود هستند.

وی ادامه داد: ایران مدت‌هاست که از تحریم‌های اقتصادی رنج می‌برد، اما هرگز سر در برابر استعمار فرونیاورده، و ثابت قدم است.

حجت الاسلام کلب جواد گفت: عدم وحدت در بین کشورهای مسلمان، جهان اسلام را به این نقطه رسانده است. وی خواستار برقراری آتش بس فوری در لبنان و غزه شد. تا کی جهان به تماشای کشتار مظلومان ادامه خواهد داد؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha